Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 17. maj 2023
Kære medlemmer.

Der har desværre indfundet sig nogle fejl i det udsendte nyhedsbrev. I får hermed det tilrettede:

Efter et langt efterår, vinter og et forår, hvor solen begyndte at titte frem og temperaturen nogle dage kom over 20 grader, kom vi i gang med forberedelserne til vores første fælles sejltur i pinsen 27.29. maj, som i år går til Lomma i Sverige. Skulle I have glemt at tilmelde Jer, kan det nås endnu.

Andre arrangementer på programmet er:

Den 14. juni kl. 1900 får vi besøg af Marine Hjemmeværnet

Fredag den 23. juni 2023 er det Sankt Hans aften og den starter som den plejer med, at vi tænder grillen ved juniorhuset kl. 1800. Som sædvanlig medbringer I selv det kulinariske til grillen. Drikkevarer behøver I ikke at tænke på, det vil SKS som sædvanlig være vært for. Af hensyn til indkøb bedes I tilmelde Jer HER senest den 19. juni Tilmelding er dog ikke en betingelse for at deltage, men ønskeligt.
Det helt præcise program for aftenen som Ishøj Kommune byder ind med, vil I blive orienteret om, når det foreligger.

Den 8.-9. juli har vi fælles sejltur til Køge. Nærmere information i mit næste nyhedsbrev.

Lørdag den 16. september 2023 har SKS fødselsdag og det bliver med aktiviteter fra morgen til sen aften. Dagen vil starte forskellige aktiviteter, herefter serverer vi pølser og drikkevarer ved Juniorhuset. Aftenen vil slutte med et brag af en fest, hvor der vil være levende musik.
Det nærmere program for dagen får I, når vi kommer tættere på fødselsdagen, men sæt allerede nu kryds i kalenderen.

Fælles sejltur til Klagshamn den 19.-20. september Nærmere information i mit næste nyhedsbrev.

Som noget nyt afholder vi i maj, juni, juli og august et åben båd arrangement, hvor 2 af vores medlemmer vil vise deres båd frem og hvis vejret tillader det også tilbyde en sejltur.
Datoerne vil blive adviseret på vores Facebook side

Afslutningsvis kan jeg meddele, at Ove Nielsen har trukket sig fra sine poster i SKS, herunder som repræsentant for SKS i havnens repræsentantskab. Her er Ove afløst af Dennis Rasmussen.

Formand for Sydkystens Sejlklub

PS: Sæt også kryds i kalenderen på følgende datoer i efteråret:

26. september 2023 motorlære
? oktober ølsmagning
4. november standerstrygning
25. november julefrokost

Når I handler i Kabyssen, så husk at vise Jeres medlemskort, så den der modtager bestillingen straks kan indtaste medlemspriserne på Jeres køb og ikke først indtaste normalpriserne og så senere ændre dem til medlemspriser.

Vigtigt: Den på hjemmesiden annoncerede gelcoat-aften den 23. maj er aflyst, idet ham der skulle forestå orienteringen desværre er sygemeldt og er stoppet hos RenBåd.

Email Marketing Powered by MailPoet