Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 14. februar 2023
Kære medlemmer
Så oprandt dagen, hvor vi skulle indvie den nyrenoverede 1. sal i vores klubhus.

Det var dejligt, at så mange havde tilmeldt sig dette arrangement og jeg må sige, at der var mange rosende ord til de medlemmer, der i næsten en måned, havde arbejdet på projektet.

Det var dejligt, at vi efter 2 års pause p.g.a. corona igen kunne holde nytårskur med bobler og kransekage.

Alt i alt et godt arrangement, hvor der rigtig blev hygget og snakket.

Næste arrangement bliver onsdag den 1. marts kl. 1900 i klubhuset på 1. salen. Her vil Lars og Maria fortælle om deres 3½ måneds sejlads i farvandet omkring Indonesien. Tilmelding ikke nødvendig.

Den årlige generalforsamling, som I alle skulle have fået indkaldelse til per post, finder sted i klubhuset den 7. marts kl. 1900.

Hvis I ønsker at nyde dagens ret fra kl. 1800 inden generalforsamlingen, så husk at tilmelde Jer til mig www.formand@sydkystenssejlklub.dk senest den 1. marts 2023

Der er flere muligheder, for at deltage i klubbens arbejde.
- Vi skal have valgt et nyt bestyrelsesmedlem
- Aktivitetsudvalget kan også godt bruge flere medlemmer
- Skolebåds- og kapsejladsudvalget kan også bruge ekstra kræfter.
- Maste- og sejltrimudvalget er også en mulighed.

Så har I tid og lyst til at deltage i det arbejde der foregår i klubben, så meld gerne ind før generalforsamlingen eller på selve generalforsamlingen.

Med venlig hilsen Stig Førsting / formand for SKS