Sydkystens Sejlklubs jule- og nytårsbrev december 2022.

Efter en vel overstået julefrokost, hvor 42 glade medlemmer deltog, fik vi lejlighed til at ønske hinanden en god jul.
Når man går tur på havnen, fornemmer man ikke, at vinteren er startet. Det er stadig, som var det efterår med blæst og regn. Kun en ganske lille smule sne har vist sig. Så i år får vi nok heller ikke en hvid jul. Vi savner fortsat frosten med den hvide knitrende sne og solen der skinner.
På vores næste aktivitets-/bestyrelsesmøde den 9. januar 2023, vil vi lægge en plan for vores aktiviteter i første halvår af 2023.

Planen vil I kunne læse i mit næste nyhedsbrev.

Dato for afholdelse af generalforsamlingen 2023 er fastsat.
Det bliver tirsdag den 7. den marts 2023.

Jeg vil godt lige gentage, hvad jeg skrev i mit sidste nyhedsbrev.

Efter jul skal vi i gang med ombygningen af den gamle 1. sal i klubhuset, og vi skal være færdige inden Kabyssen åbner igen den 1. februar.

Bestyrelsen har nedsat et udvalg, som skal forestå planlægningen og vejlede under udførelsen. Udvalget består af Ove, Bøje, John Holger og Michael, men derudover er der brug for medlemmernes praktiske hjælp - dvs. også din.
Mest af alt er der behov for professionelle håndværkere (elektriker, vvs, maler og en gulvlægger) til nogle små opgaver, men der brug for mange praktiske hænder til forefaldende opgaver såsom nedtagning og opsætning af billeder og lamper, nedbrydning at vægge, bære affald ud, slibning med sandpapir, rengøring, spartling, opsætning af glasvæv, maling, forplejning mm.
Så har du mulighed for at hjælpe den 28., 29., 30 december eller i løbet af januar opfordres du til at melde dig som frivillig ved at ringe til

Michael på telefon 51329144.

Da jeg ikke forventer at udsende flere nyhedsbreve i 2022, vil jeg her til slut ønske Jer alle en glædelig jul og et godt nytår.

Vi ses i det nye år

• Når ombygningen er færdig afholder vi indvielse og nytårskur
lørdag den 4. februar 2023.
  • Fotokonkurrencen slutter den 15. december 2022.