Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 9. november 2022

Så oprandt dagen, hvor SKS standeren skulle ned. Vejret var lunt og solrigt, så måske var det derfor, at standeren ikke ville ned. Den mente åbenbart, at vejret var for godt til at slutte sejlsæsonen.
Den havde desværre rullet sig rundt om masten.
Nu slutter sejlsæsonen og det positive er, at næste gang vi står samlet ved masten, så skal den hejses på ny.

Dejligt at se, at så mange medlemmer var mødt op. Det viser mig, at vi har et godt sammenhold i SKS og vi nyder hinandens selskab.

Næste gang der sker noget i SKS er

lørdag den 26. november 2026 kl. 1300,

hvor vi holder julefrokost.

Jeg kan allerede nu afsløre menuen til julefrokosten:

2 slags sild
Fiskefilet m. Remoulade
Frikadelle
Æbleflæsk
Ribbenssteg m. rødkål og surt
Risalamande
Brie ost

Drikkevarer øl / vand / vin og snaps.
Herefter kaffe / the hertil cognac / rom eller baileys og chokolade.
Alt er inklusiv i prisen, der er så lav som kr. 165,00 per voksen, børn under 12 år kr. 50,00 og det er kun for medlemmer.
Betaling kan ske på mobilpay 80999 eller på netbank, kontonummer findes på hjemmesiden. Tilmelding HER og senest søndag den 20. november 2022 kl. 1300.

Efter jul skal vi i gang med ombygningen af den gamle 1. sal i klubhuset, og vi skal være færdige inden Kabyssen åbner igen den 1. februar.
Bestyrelsen har nedsat et udvalg, som skal forestå planlægningen og vejlede under udførelsen. Udvalget består af Ove, Bøje, John Holger og Michael, men derudover er der brug for medlemmernes praktiske hjælp - dvs. også din.
Mest af alt er der behov for professionelle håndværkere (elektriker, vvs, maler og en gulvlægger) til nogle små opgaver, men der brug for mange praktiske hænder til forefaldende opgaver såsom nedtagning og opsætning af billeder og lamper, nedbrydning at vægge, bære affald ud, slibning med sandpapir, rengøring, spartling, opsætning af glasvæv, maling, forplejning mm.
Så har du mulighed for at hjælpe den 28., 29., 30 december eller i løbet af januar opfordres du til at melde dig som frivillig ved at ringe til
Michael på telefon 51329144.

Stig Førsting / formand for SKS

P.S. Når ombygningen er færdig forventer vi at holde indvielse og nytårskur primo februar.
Email Marketing Powered by MailPoet