Sydkystens Sejlklubs informationsbrev 6. marts 2022

Kære medlemmer:

Så har vi for et par dage siden overstået vores årlige generalforsamling.
Der var som altid, når vi er samlet, en god stemning.
Referatet vil I snart kunne læse på vores hjemmeside. Jeg vil dog nævne nogle få af de ændringer, der blev i bestyrelsen og udvalg.
Fra bestyrelsen afgik Ove Nielsen og Peter Bjørn Hansen i stedet blev Michael Toft og Edna Møller Kaspersen valgt.
Som bestyrelsesmedlem i havnebestyrelsen afgik Preben Bjørn Madsen i stedet blev
Ole Kaspersen valgt.

Til aktivitetsudvalget er der nyvalg til Lene Petersen og Dan Ravn og genvalg til Hanne Nielsen og Connie Sørensen.

I al beskedenhed blev jeg som formand genvalgt for 2 år.

Vi går nu en tid i møde, hvor vi skal have klargjort vores både til den forestående sæson.
Vi har lavet en aftale med Kenneth (vores kranmand) og han har foreløbig afsat følgende tider til isætning af både den 12.4, 15.4 og 4.5. Man kan ringe til Kenneth hver dag på telefon 29 61 63 12 mellem 17 og 18.

Ishøj Havns juniorcenter er så småt ved at starte op igen efter vinterpausen. Såfremt der er nogen, der ønsker at deltage i juniorarbejdet, kan John Roylund som er SKS instruktør og kontaktperson kontaktes på mail j.roylund@gmail.com.

Den dag vi rigtig skyder sejlsæsonen i gang bliver den 16. april 2022 kl. 1300 med standerhejsning og påskefrokost, nærmere herom senere,

Lad os håbe, at det gode vejr, som vi har i øjeblikket må fortsætte, så foråret rigtig får bidt sig fast.

Stig Førsting formand for SKS