Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 8. maj 2022

Kære medlemmer

Efter en vel overstået indvielse af tilbygningen til vores klubhus, hvor vi havde den fornøjelse, at Ishøjs borgmester Merete Amdisen klippede det røde bånd til vores nye klublokale, er det nu sejlturene, der ligger forude.

Dragør i Store Bededags ferien 13.-15. maj 2022.

Vi mødes i den nye havn.
Fredag aften vil der være fælles grill. Lørdag byrundtur og forskellige aktiviteter.
SKS er vært ved drikkevarerne til måltiderne. Af hensyn til indkøb vil tilmelding være ønskeligt, men ikke et krav for deltagelse.
Tilmelding senest onsdag den 11. maj 2022, via dette link. Såfremt vejret ikke tillader sejlads, vil arrangementet blive flyttet til juniorhuset lørdag den 14. maj 2022 kl. 1300.

Limhamn og Lomma i Sverige i Kristi Himmelfart ferien
fra den 26. til 29. maj 2022

Vi starter i Linhamn. Torsdag aften vil der være fælles grill.
Om fredagen sejler vi videre til Lomma.
Dem der har en gummibåd skal tage den med, da vi en af dagene vil tage på en smuk sejltur op ad åen og finde et sted, hvor vi kan spise vores frokost.
Tilmelding senest den 20, maj 2022, via dette link er ønskelig af hensyn til indkøb, men ikke et krav for deltagelse.
Såfremt vejret ikke tillader sejlads, vil arrangementet blive flyttet til juniorhuset lørdag den 28. maj 2022 kl. 1300.

Klagshamn i Sverige i pinseferien fra 4. - 6. juni 2022

Der vil bl.a. blive arrangeret fælles grill lørdag - og søndag aften. Vi medbringer også forskellige former for udendørs spil. Søndag vil der blive arrangeret gåtur i det tilstødende naturområde. I medbringer selv det kulinariske og SKS er vært ved drikkevarerne til måltiderne.
.
Begge dage har vi Klagshamns havnehus til rådighed, hvis vejret ikke tillader at være udendørs. Tilmelding senest onsdag den 1. juni 2022, via dette link. Skulle det smutte med tilmeldingen, så kom alligevel.
Såfremt vejret ikke tillader sejlads, vil arrangementet blive flyttet til juniorhuset lørdag den 4. juni 2022 kl. 1300.

Husk vi holder åbent hus i juniorhuset hver tirsdag fra 19-21, hvor dem der har lyst kan deltage i forskellige spil f.eks. dart og petanque. Der vil også være mulighed for at købe øl/vand eller kaffe.

Er der børn der ønsker at lære at sejle, er der mulighed for det i
Ishøj Juniorcenter, som er beliggende på Hummeren. Der er åbent hver mandag aften fra kl. 17.00.

Stig Førsting
Formand

1. Husk at hente frihavnsmærke på havnekontoret. Linhamn og Lomma er frihavne.
I Klagshamn ligger vi gratis, da det er vores venskabshavn.

Email Marketing Powered by MailPoet