Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 31. marts 2022
Kære medlemmer:

Så har vi passeret jævndøgn, hvor solen står lige over Ækvator og som betyder, at foråret er på vejr. Vi har dog allerede i slutningen af marts været velsignet med flot og varmt vejr, så der har rigtig været gang i klargøringen af bådene til den forestående sæson.
Af kommende arrangementer ser vi frem til at sparke sejlesæsonen i gang med standerhejsning og påskefrokost
Lørdag den 16. april 2022 kl. 1300.
Efter standerhejsningen vil der blive serveret en frokost bestående af en lækker platte med lune retter hertil øl/vand og vin. Efter spisningen er der kaffe med cognac, rom eller bailey samt chokolade. Alt dette for en pris af kr. 150,00 pr. medlem og kun for medlemmer. Tilmelding senest søndag den 10. april 2022.
Tilmelding her.

Som I sikkert har set, så er vores byggeprojekt ved at være afsluttet.
På vores bestyrelsesmøde den 6. april 2022 vil vi fastsætte datoen for indvielsen af vores nye klublokale. For selvfølgelig skal det festligholdes.
Af sejler relaterede aktiviteter her i foråret, vil der blive arrangeret ture i helligdagene: Store Bededag, Kristi Himmelfart og Pinsen. Herom i mit næste nyhedsbrev, men sæt allerede nu kryds i kalenderen.
Jeg forventer og krydser fingre for, at vi kan afvikle alle de aktiviteter, som er nævnt i bestyrelsens beretning på vores sidst afholdte generalforsamling. Beretningen finder I på hjemmesiden under generalforsamlinger.