Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 9. november 2021
Så oprandt dagen, hvor SKS standeren skulle ned. Vejret var som det skulle være, når standeren skal tages ned, køligt og regnfuldt. Standeren gjorde da heller ikke modstand. Den havde det sikkert lige som os. Nu slutter sejlersæsonen og det positive er, at næste gang vi står samlet ved masten, så skal den hejses på ny.
Dejligt at se, at så mange medlemmer var mødt op. Det viser mig, at vi har et godt sammenhold i SKS og vi nyder hinandens selskab.
Næste gang der sker noget er
lørdag den 27. november 2021 kl. 1300,
hvor vi holder julefrokost.
Jeg kan allerede nu afsløre menuen til julefrokosten:
2 slags sild
Fiskefilet
Røget laks
Æg og rejer
Leverpostej
Frikadeller
Ribbensteg
2 slags ost
Risalamande
Drikkevarer øl / vand / vin og snaps.
Herefter kaffe/the avec cognac / rom eller baileys og chokolade.
Prisen er så lav, så alle kan være med kr. 125,00 per person og kun for medlemmer.

Tilmelding HER og senest søndag den 21. november 2021 kl. 1300.
På grund af den begrænsede plads på 1. salen stopper tilmeldingen ved 50 personer.
Betaling kan ske på mobilpay 80999 eller på netbank, kontonumre findes på hjemmesiden.

Kigger vi frem mod, hvad der sker efter årsskiftet, så håber jeg, at vi igen kan genoptage vores nytårskur, der i så fald bliver lørdag den 8. januar 2022. Herom nærmere i mit næste nyhedsbrev.

Stig Førsting / formand for SKS

PS. Vi følger myndighedernes anvisninger vedrørende forevisning af coronapas.