Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 26. juni 2021

Kære medlemmer.
Vi har i sidste nyhedsbrev orienteret om den endelige godkendelse fra Ishøj Kommune og underskrivelse af byggekontrakten med byggefirmaet Casa-Dana.
Forberedelserne starter på mandag den 28. juni 2021, hvor der vil blive etableret en lukket indhegning på højre side vores klubhus.
Materialer til byggeriet vil ankomme tirsdag den 29. juni 2021 og blive opbevaret der.
Vi skal være opmærksomme på, at der sker tyverier fra byggepladser. Derfor beder vi om, at alle holder skærpet opmærksomhed på evt. mistænkelig adfærd.
Priserne på byggematerialer stiger og stiger og den næste stigning kommer allerede på tirsdag, så den når vi lige at undgå.
Der vil blive sat parkering forbudt skilte op på højre side af klubhuset, hvor parkering vil blive forbudt fra mandag morgen.
Hvornår selve byggeriet starter ved vi endnu ikke, idet vi først skal have etableret containere, så Kabyssen fortsat kan køre deres forretning i byggeperioden.
Det vil formentlig være uundgåeligt med gener som støj i byggeperioden, men jeg håber, at alle vil bære over med det, når vi tænker på, hvad der venter os, når byggeriet er færdigt.