Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 9. juni 2021

Statusopdatering om udbygningen af SKS´s klubhus.

Kære Medlemmer
Sidst vi skrev ud til jer var det med et ønske om, at medlemmerne skulle tage stilling til en ekstrabevilling på kr. 150.000,- , idet det billigste tilbud var 57% højere end det lagte budget.
Den afstemning indbragte 97 afgivne stemmer, og samtlige 97 stemmer var et ja til ekstrabevillingen, og dermed et ja til at medlemmerne ønskede en udvidelse af klubhuset. Det ja er vi i bestyrelsen utrolige glade for.
Den 26. maj afholdt Ishøj Kommunes Økonomi- og planudvalg møde, og udvalget stemte ja til samarbejdsaftalen mellem kommunen og SKS.
På mødet den 1. Juni var det så Byrådets tur, og her blev aftalen også godkendt.
Efter en uges kontrahering er vi nu nået frem til, at Kommunen og entreprenøren Casadana er ved at underskrive aftalen. Vi kan forvente at der sker noget på byggepladsen i slutningen af denne måned. Færdigmeldingen- og dermed SKS´s overtagelse af den nye afdeling, kan ske i slutningen af december 2021. Undervejs håber vi, at der bliver tid og lyst til et godt rejsegilde med en standard menu.

Med denne opdatering vil byggeudvalget ønske alle SKS medlemmer en rigtig god sommer med gode vind og gode vejrforhold.
Stig og Ove