Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 10. august 2021

Kære medlemmer:
Først en opdatering på vores tilbygning til klubhuset. Dem der har været forbi kan ikke undgå at se det indhegnede område, hvor den gamle lagerbygning er fjernet og et større gravearbejde er i gang.
Vi er blevet lidt forsinket p.g.a. sommerferie. Det betyder, at projektet først vil være færdigt
den 17. januar 2022. Forinden skal vi selvfølgelig markere et rejsegilde, herom senere.

Den 8. maj 2021 modtog I en indkaldelse til SKS årlige generalforsamling, som finder sted

tirsdag den 24. august 2021 kl. 1900

i multirummet på Gildbroskolen, Gildbrovej 39, Ishøj.
Der vil til deltagerne i generalforsamlingen blive serveret øl/vand eller vin
Af hensyn til indkøb bedes I tilmelde Jer generalforsamlingen senest

senest tirsdag den 17. august 2021.
Tilmelding HER

Som der står anført i indkaldelsen: Uden gyldigt medlemskort, som skal forevises ved indgangen, har man ikke adgang til at deltage i generalforsamlingen.

Forestående arrangementer:
Den årlige pinsetur til vores venskabshavn Klagshamn blev desværre aflyst p.g.a. coronaen, men er nu fastsat til at finde sted
weekenden 3.-5. september 2021

Der vil være det sædvanlige program, som vi har på vores pinsetur til Klagshamn. D.v.s. der vil lørdag aften blive serveret bøffer til aftensmaden. Desuden sørger SKS for drikkevarer til alle måltider.
Af hensyn til indkøb bedes I tilmelde Jer senest

fredag den 27. august 2021.
Tilmelding HER

Årets hovedbegivenhed er selvfølgelig SKS fødselsdag, som i år bliver fejret

Lørdag den 18. september 2021

Festen bliver i år holdt i CAFE SESA’s festlokaler og starter kl. 1800 og slutter senest 01.00.

Programmet for festen er:

Vi starter med en velkomstdrink: mousserende vin
Herefter en 3 rettes menu med diverse vine.
Forret: Røget laks med friskhakket rødløg, frisk persille, basalikum, dild og hjemmelavet pesto.
Hovedret: Oksemørbrad serveret med sæsonens grøntsager og dagens kartoffel.
Dessert: Hjemmelavede pandekager med is, flødeskum, frisk frugt og chokoladesauce.

Efter middagen er der kaffe med cognac, rom, bailey’s og chokolade.

Vølunds musik vil stå for den musikalske underholdning, såvel under middagen, som senere på aftenen, når der skal spilles op til dans.

Prisen for dette arrangement, hvor alt er inklusive er den lave pris af kr. 300,- per person og kun for medlemmer. Der er plads til 60 medlemmer, så hurtig tilmelding tilrådes.

Tilmelding og betaling skal ske på mobilepay 80999 eller
HER
senest fredag den 10. september 2021

Lørdag formiddag afholder vi SKS fødselsdags kapsejlads.
Efter kapsejladsen vil der være øl/vand eller vin samt pølser ved juniorhuset.
Nærmere om disse 2 aktiviteter senere i august.

Jeg håber, at så mange som muligt vil deltage i disse arrangementer. For husk at SKS er til for medlemmerne.

PS: Vores webredaktør Bo Toft har meddelt, at han stopper efter generalforsamlingen.
Vi søger derfor en der kan overtage jobbet efter Bo. Evt. interesserede bedes kontakte mig
på telefon 20240497.

PS: Mod forlangende skal alle deltagere i SKS arrangementer kunne fremvise et gyldigt coronapas.