E-sejlads
Kære SKS medlemmer

Dele af aktivitetsudvalget og kapsejladsudvalget har slået sig sammen, og vi vil gerne ud og sejle sammen med jer, men hver for sig.

Hvad handler DET nu om!
Dansk Sejlunion har sendt os et tilbud om E-sejlads. Det vil sige virtuel kapsejlads, som kan sejles på mange niveauer, og det er ganske gratis at prøve det for medlemmerne.

Vi er en lille gruppe på 4 medlemmer, som så småt er gået i gang. Vi er ved at prøve os frem, og vil gerne have flere med. Vi kan være op til 20 medlemmer ad gangen, og når vi er kommet lidt ind i det, kan vi sejle med / imod hinanden hver for sig.

Platformen der sejles på hedder Virtual Regatta og kan ”køre” på iOS og Android.

Programmet kan hentes på f.eks.
app-store-badge-en
google-play-badge-en
Når I og vi er kommet så langt, så vi gerne vil sejle mod hinanden på vores egen bane, køber SKS et abonnement, hvor 20 medlemmer ad gangen, kan sejle mod hinanden.
Når nogle bliver rigtig skrappe og / eller får mod på det, kan de deltage i offentlige sejladser på verdensplan.

Planen er:
Vi vil meget gerne have tilkendegivelser fra alle jer, der kunne have lyst til at prøve det. I vil (når vi er klar til det) få tilsendt en mail med alle relevante oplysninger, så I kan komme godt i gang med E-sejlads. Tilmelding med din mailadresse. Inden den 1/3-2021
Mange sejlerhilsner fra E-sejler udvalget Michael, Søren, Keld og Ove