Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev oktober 2020.

Nu hvor sejlsæsonen for de fleste er ved at være slut, kan vi se tilbage på en nogenlunde tilfredsstillende sommer, hvor juni var fin, juli mindre god med lave temperaturer. Til gengæld blev august helt fantastisk med temperaturer over
25 grader.
Vi har nu passeret jævndøgn, som betyder, at sommeren er slut og alligevel er temperaturen i disse dage omkring 16-18 grader, så vejret kan ikke helt få skylden for ikke at tage en sidste sejltur i år, inden båden skal på land eller klargøres til at overvintre i vandet.

Resten af året har vi følgende arrangementer:
I år skal vi på udflugt til Søfartsmuseet i Helsingør, hvor vi blandt andet skal se Troels Kløvedal udstillingen. Herefter kører vi til Nivå havn, hvor der vil blive serveret frokost. Turen finder sted med start fra Kabyssen med bus
den 24. oktober 2020 kl. 09.30

Prisen er kr. 250,00 for voksne og kr. 100,00 for JF-medlemmer (juniorer).
HER
senest søndag den 18. oktober 2020.
På grund af gældende Corona - restriktioner kan vi maksimum være 50 personer.

Standerstrygning lørdag den 7. november 2020 kl. 13.00.

Efter vi har taget standeren ned mødes vi ved juniorhuset, hvor vi byder på grillpølser og diverse drikkevarer, som er gratis for medlemmer.
HER
senest 31. oktober 2020 er nødvendig af hensyn til indkøb.
Også her slutter tilmeldingen ved 50 personer.

• Årets julefrokost finder sted lørdag den 28. november 2020 kl. 1300 i klubhuset. Herom senere i mit næste nyhedsbrev. Jeg kan allerede nu oplyse, at vi har hele klubhuset, men vi må selvfølgelig respektere, at vi maksimum kan være 50 personer p.g.a corona - restriktioner.
  • Om vi i det nye år 2021 i lighed med tidligere år afholder en nytårskur ved vi ikke på nuværende tidspunkt. Det afhænger helt af corona situationen.
Jeg håber, at I vil møde talstærkt op til årets her nævnte arrangementer, så vi dels kan slutte året med manér, samt forhåbentlig starte det nye år med en nytårskur.

Stig Førsting /formand for SKS