Nyt fra Aktivitetsudvalget

Kære Sø-ulke, Skjold-møer, Let-matroser og andet Godt-folk

Det kunne godt se ud som om, at SKS’s Aktivitetsudvalg er nedlagt. MEN det er ikke tilfældet. Det er kun vores aktiviteter, der er lagt ned af Covid-19.

Som vi ser det lige nu, vil det i en rum tid være svært/umuligt at lave de sædvanlige aktiviteter, vi er kendt for. Indtil normaliteten vender tilbage vil vi gerne vise, at vi lever endnu. Derfor har vi planlagt en aktivitet, hvor vi skal foretage os noget sammen, men hver for sig.
Er du over 18 år kan du deltage i portvinssmagning i udsøgt selskab(jeres eget).
Det går ud på, at vi omkring den 20. februar sidder hjemme, smager på noget portvin og afgiver vores bedømmelse af de forskellige portvine.
Der vil være lodtrækning blandt de indsendte bedømmelser, og den udtrukne vinder en flaske af den portvin, som får den højeste score.
Det vil være muligt at smage enten Tawny portvin eller Hvid portvin fra drikportvin.dk.
Tawny-smagesaet-1500
Hvid-smagesaet-1500
Ved tilmelding skal du vælge hvilken type portvin, du vil smage. Det er muligt at vælge een smagekasse pr. medlem, men er I to medlemmer, kan I vælge en af hver type. Prisen for at deltage er 50 kr. pr. medlem.

Sidste frist for tilmelding og betaling er den 5. februar, men skynd dig, da vi har max. 60 smagekasser (30 af hver). Tilmelding

HER.

Udlevering af smagekasser vil være muligt den 12. februar kl. 16-17 eller den 13. februar kl. 11-12.

Efter tilmelding vil du få nærmere instruks om, hvor og hvordan udleveringen foregår.

Aktivitetsudvalget