Sydkystens Sejlklubs julebrev december 2020

Når man går tur på havnen, fornemmer man ikke, at vinteren er startet. Det er stadig efterår med blæst og regn, sne har vi endnu ikke set noget af og det ligger heller ikke i vejrudsigterne, at det kommer foreløbig, men vi savner frosten med den hvide knitrende sne og solen der skinner.
Jeg ville ønske jeg kunne have skrevet: ”Efter en vel overstået julefrokost, hvor vi der deltog, fik lejlighed til at ønske hinanden en glædelig jul og et godt nytår”. Det var desværre ikke tilfældet i år. Coronaen har aflyst mange af vores arrangementer i år og den nytårskur, som vi har tradition for at holde den første lørdag i januar er også aflyst.
Et ønske til Jer og Jeres pårørende kan coronaen ikke forhindre. I ønskes hermed alle
en glædelig jul og et godt nytår.
Hvordan ser 2021 så ud: Vores byggeprojekt om udvidelse af vores klubhus er nu færdigbehandlet og kan gå ind den afsluttende fase, som begynder
den 6. januar 2021 og omfatter: Myndighedsprojekt, projektering og udbud der forventes at tage ca. 100 dage. Det betyder at selve byggeperioden forventes at påbegynde den 4. maj 2021. Ibrugtagning forventes at ske medio september. Så det kunne være dejligt, hvis indvielsen af udbygningen og SKS fødselsdag kunne falde sammen.
Af arrangementer har vi booket et lokale i Ishøj Idrætscenter til afholdelse af vores generalforsamling
mandag den 8. marts 2021 kl. 1900.
Til orientering er såvel klubhus/Kabyssen som juniorhus lukket pga. de gældende Corona-restriktioner. Der er opslag på begge huse fra Ishøj Kommune. Restriktionerne er foreløbig gældende til og med den 3. januar 2021.

Vi ses på havnen.
De bedste julehilsener fra