Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 26. oktober 2020

Kære medlemmer
Det har været med tilbageholdt åndedræt, at vi har afventet de restriktioner, som på grund af coronaen, ville have forhindret os i at afholde vores ekstraordinære generalforsamling.
Efter at have læst de retningslinjer, som er udsendt af Ishøj Kommune, samt at have talt med den ansvarlige for Ishøj Idrætscenter, Vejledalen 17, 2635 Ishøj
hvor generalforsamlingen vil blive afholdt
torsdag den 29. oktober 2020 kl. 1900,
er der nu grønt lys for, at generalforsamlingen kan blive afholdt som tidligere annonceret, når følgende bliver overholdt:

Større kulturarrangementer i lokaler, lokaliteter og arrangementer mv., hvor deltagere i al væsentlighed sidder ned på faste pladser med retning mod en scene, biograflærred, bane eller lignende må der være op til 500 personer til stede.

Forhåndstilmeldingen som meddelt ved indkaldelsen udløb den 21.10.2020.
Der er 33 tilmeldt generalforsamlingen. Det giver os ingen problemer.

Jeg gør opmærksom på, at alle skal bære mundbind fra man kommer ind i idrætscenteret og til man sidder ned på sin plads i salen, som ligger på 1. sal over cafeteriet.

De tidligere restriktioner på 50 personer, som nu er nedsat til 10 har desværre betydet, at
Standerstrygningen, den 7. november 2020
er aflyst, som arrangement, men vil blive udført af bestyrelsen.

Forsamlingsrestriktionerne som fra i dag er nedsat fra 50 til 10 udløber
den 23. november 2020 betyder, at hvis de igen bliver lempet til at være
50 personer, kan vi afholde vores julefrokost, da vi har hele klubhuset til vores rådighed.
Efter vores bestyrelsesmøde den 4. november 2020 vil vi udsende et nyhedsbrev med retningslinjer for, hvordan en julefrokost i så fald kan gennemføres.

Nytårskuren

hænger derimod på nuværende tidspunkt i en meget tynd tråd. Herom har vi formentlig ingen informationer før engang i december.