Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev maj 2020

Nu blev det endelig muligt at holde et bestyrelsesmøde, så vi kunne få konstitueret bestyrelsen efter generalforsamlingen. Det blev uden ændringer fra før generalforsamlingen.
Bestyrelsen er således sammensat:
Formand: Stig Førsting
Næstformand: Ove Nielsen
Kasserer: Linda Clausen
Webredaktør: Bo Toft
Sejlerinstruktør og sekretær: Søren Tipsmark
John Holger Sørensen: Ansvarlig for klubhus og juniorhus
Henrik Friislund: Ad hoc

Alle de aktiviteter som vi havde planlagt her i foråret så som: Standerhejsning, påskefrokost, sejltur til Lomma og pinsetur til Klagshamn er alle blevet aflyst pga. de restriktioner som regeringen har pålagt os.
Nu skulle der være håb forude, dog ved vi ikke, hvor mange vi må samles efter
  1. juni. Man taler om 30-50, men vi ved det ikke på nuværende tidspunkt.
Vi vover alligevel pelsen, ved at arrangere en fælles sejltur til Bøgeskoven Havn, som er helt nyrenoveret og med en dybgang på 2,2 m, så der skulle være mulighed for, at alle kan komme ind i havnen. Turen er planlagt

fra fredag 12. juni til søndag den 14. juni.

SKS vil som sædvanlig være vært for drikkevarer ved spisning fredag og lørdag aften. Lørdag aften vil her tillige være bøffer på menuen.

Tilmelding senest 5. juni af hensyn til indkøb.

HER

Såfremt vejret forhindrer os i at sejle, vil arrangementet blive flyttet til juniorhuset.

Til Sankt Hans
Tirsdag den 23. juni kl.1800

tænder vi grillen ved juniorhuset, hvor man kan grille sin medbragte mad. Drikkevarer er som sædvanlig på husets (SKS) regning.

Tilmelding senest den 18. juni af hensyn til indkøb.

HER

Til vores fødselsdags arrangement

lørdag den 19. september

forventer vi ikke, at der bliver restriktioner med, hvor mange vi kan samles.
Herom senere så snart vi har fået samlet alle trådene. Dog kan jeg allerede nu afsløre, at musikken til festen lørdag aften er bestilt.

Vi glæder os til, at der igen sker noget i SKS.

Stig Førsting /formand for SKS