Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev august 2019.

Som omtalt i tidligere nyhedsbreve fejrer vi traditionen tro SKS fødselsdag. I år dog med en reception i anledning af vores 40 års jubilæum
fredag den 13. september 2019 kl. 1400 - 1700
og
lørdag den 14. september 2019 kl. 1800 er der jubilæumsmiddag.

Vi indleder dagen med vores fødselsdags kapsejlads, hvor alle havnens sejlklubber er inviteret.
Efter kapsejladsen vil der ca. kl. 1300 være øl/vand/vin og pølser ved juniorhuset, hvor alle SKS-medlemmer selvfølgelig også er velkomne.
Nærmere om kapsejladsen finder I på vores hjemmeside:

HER

Jeg håber, at så mange som muligt af vore medlemmer vil bakke op om vores arrangement, for husk det er for jeres skyld, at vi laver det.

Husk at tilmeldingsfristen til festen lørdag aften udløber
  1. august 2019. Pt. er der tilmeldt 68 medlemmer og der er stadig plads til flere.
Årets sidste sejltur er planlagt til

weekenden 6. - 7. og 8. september 2019

Fredag går turen til Lynetten, hvor vi vil grille til aftensmaden.
Lørdag formiddag går turen videre til Flakfortet, hvor vi arrangerer forskellige aktiviteter.
Søndag går turen så igen hjem til Ishøj.
Som det er kutyme på alle vores ture, så sørger SKS for drikkevarer til alle måltider.
Skulle vejret forhindre os i at afvikle turen, vil arrangementet blive flyttet til juniorhuset lørdag kl. 1300.

Sæt desuden kryds i kalenderen lørdag den 2. november 2019 kl. 1300, hvor vi stryger SKS-standeren med efterfølgende frokost, der er gratis og kun for medlemmer.
Tilmelding ikke nødvendig.

Lørdag den 30. november 2019 kl. 1300 holder vi årets julefrokost.
Nærmere om arrangementet og tilmelding i et senere nyhedsbrev.

Stig Førsting
formand for SKS

Ps. Husk at vi holder hyggeaften i juniorhuset hver tirsdag fra kl. 19-21, hvor vi udover almindelig hygge også spiller dart.

Ps. Da vores fødselsdags/jubilæumsarrangement vil få et større omfang end normalt, har vi brug for flere hænder, så skriv en mail til
aktivitet@sydkystenssejlklub.dk, hvis I har lyst til at give en hånd med, så vil I blive kontaktet.