Sydkystens Sejlklubs jule- og nytårsbrev december 2019

Efter en vel overstået julefrokost, hvor 36 glade medlemmer deltog, fik vi lejlighed til at ønske hinanden en god jul.
Når man går tur på havnen, fornemmer man ikke, at vinteren er startet. Det er stadig, som det var efterår med blæst og regn. Ikke en gang den mindste smule sne har vist sig. Så i år tror vi heller ikke på, at vi får en hvid jul. Vi savner fortsat frosten med den hvide knitrende sne og solen der skinner.
Når vi kommer ind i det nye år, vil vi fortsætte med den tradition fra de seneste
3 år, hvor vi mødes til nytårskur for at ønske hinanden et godt nytår. Her kan jeg så få mulighed for at fortælle lidt om bestyrelsens planer for SKS i det nye år.
Nytårskuren vil finde sted
Lørdag den 4. januar 2020 kl. 1400
Sidste tilmelding den 27. december 2019
Traktementet vil være gratis og kun for medlemmer af SKS. Da Kabyssen er lukket i januar og vi selv skal sørge for indkøb, skal I tilmelde jer såfremt I ønsker at deltage.

HER

såfremt I ønsker at deltage.
Alle de medlemmer der ikke kommer til nytårskuren, vil jeg ønske et

Godt nytår i 2020.

Vi ses på havnen.

Sæt allerede nu et kryds i kalenderen til følgende arrangementer:
Lørdag den 22. februar 2020 kl. 14.00 har vi planlagt en gåtur i Strandparken med efterfølgende kaffe/chokolade og boller i Juniorhuset, hvorfra turen også starter.
Tirsdag den 3. marts 2020 holder vi generalforsamling. Indkaldelsen vil I modtage primo februar 2020.

Torsdag den 2. april 2020 holder vi et sikkerhedskursus, hvor der udover en opdatering på sikkerhed også vil være mulighed for at få checket sin selvoppustelige redningsvest.
Herefter vil der være mulighed for at afbrænde nødblus/nødraketter, hvis I har nogen, hvor tidsfristen for brug er overskredet.
Vi har noget fra sidste år, som ikke blev fyret af pga. for meget vind. Vi håber på mindre vind denne gang, så vi kan få noget i luften.

Mulighed for tilmelding til disse arrangementer kommer i et senere nyhedsbrev.