Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev 6. juni 2023.

Kære SKS medlemmer.

Nu åbner klubben for salget af T-shirts i SKS shoppen og i resten af juni måned kan du købe din for 130 kr. pr. shirt (normalprisen er 140 kr.). Levering forventes i uge 25.

Klubtrøjerne, der fås i rød eller blå og i størrelser fra small op til 2-3XL, kommer på lager op til Sankt Hans, hvilket giver dig en enestående mulighed for at afhente den forud for klubbens arrangement denne dag, det er også muligt at afhente i juniorhuset tirsdage 16-18 og klubhuset torsdage 19-21. Du kan naturligvis også bestille din T-shirt til at blive sendt med GLS/PostNord, du kan vælge hvilken løsning der passer dig bedst.

Beklageligvis er prisen for størrelserne i XS 160 kr., lige som den røde i 3XL, dette skyldes at vi ikke har været i stand til at opnå en rabat på disse. Dette håber vi at kunne fremadrettet.

Det er også muligt at købe klubtrøjen i sort eller hvid til 160 kr. skriv en mail til shop@sydkystenssejlklub.dk, hvis du er interesseret i dette.