Sydkystens Sejlklubs nyhedsbrev maj 2019

Efter et helt fantastisk forår / sommer i 2018, havde vi nok håbet at foråret kunne leve op til bare nogle af de 15 sommerdage vi havde i maj sidste år. Desværre har temperaturen kun enkelte dage sneget sig op over 15 grader. Det har desværre betydet, at vores fælles sejltur til Køge i Store Bededagsferien måtte aflyses pga. dårligt vejr. Arrangementet blev flyttet til om lørdagen, hvor vi grillede ved juniorhuset.
Der er stadig nogen tid til pinse, så for dette arrangement er der håb forude:
Pinseturen til Klagshamn starter:
fredag den 7. juni og slutter mandag den 10. juni 2019

Vi håber selvfølgelig på, at vi igen kommer ud at sejle sammen og få nogle hyggelige stunder med forskellige aktiviteter. Der vil bl.a. blive arrangeret grill fredag-, lørdag- og søndag aften. Vi medbringer også forskellige former for udendørs spil.
Jeg forventer selv at afsejle fredag, men man er selvfølgelig velkommen til at komme på et senere tidspunkt. Drikkevarer til måltiderne skal der ikke tænkes på, de vil være på SKS regning. Vi tager lidt forskud på vores 40-års jubilæum med at servere bøffer til middagen lørdag aften, som vi holder sammen med vores svenske venner.
Af hensyn til indkøb vil jeg bede jer tilmelde jer
HER.
Tilmelding senest mandag den 3. juni 2019. Skulle det smutte med tilmeldingen, så kom alligevel.

SKS 40 års jubilæum
bliver fejret fredag den 13. og lørdag 14. september 2019.
Højdepunktet bliver lørdag den 14. september, hvor vi holder jubilæumsfesten.
Vi er allerede så langt med forberedelserne:
Leje af telt til 100 personer, med gulv, borde, stole og service.
Der skulle således være plads til alle de medlemmer, der ønsker at fejre jubilæet sammen med os.
Musik og underholdning er også på plads.
Det vil blive en fest, hvor alt: Velkomstdrink, menu, drikkevarer ad libitum hele aftenen, kaffe med avec og sødt er inkluderet i den lave pris af
Kr. 250,- per person og kun for medlemmer.
Tilmelding kan ske på hjemmesiden
HER
allerede nu og senest 30. august 2019 af hensyn til indkøb.
Detaljeret plan for hele weekendens aktiviteter kommer i et nyhedsbrev i august.
Til sidste vil jeg ønske jer en forhåbentlig lige så god sommer som sidste år.